how my parents facetime

"how my parents facetime" -- In which est. 1975 and her sister Cheeks imitate their parents on FaceTime. #funny #humor #blog #comedy #facetime #est1975blog @est1975blog

Me: Have you talked to Dad?

Cheeks: Not today, we’re supposed to FaceTime tomorrow

Cheeks: I’ll let you know how that goes

Me: I’m sure it will go like this

facetime3gif

Cheeks: Or like this

facetime8gif

Me: Lol way too many teeth

Cheeks: Yeah, but with less teeth

Cheeks: This is how Mom FaceTimes

facetime11gif

Cheeks: Or like this

facetime9gif

Me: Bahaha

Me: This is where I end up whenever Mom and I are FaceTiming with someone together

facetime4gif

Me: Just busting me right on out of frame

Cheeks: Haha I just love watching her trying not to have a double chin

Cheeks: Or holding the phone two inches away from her face

Me: Like this?

facetime5gif

Cheeks: Baaahahaha ok these are cracking me up

Me: Here’s one of Dad’s FaceTime moves

facetime6gif

Cheeks: BAHAHA omg I was going to do that too

Cheeks: This is a classic Mom move

facetime10gif

Me: OMG LMAO

Me: Here’s another of Dad

facetime7gif

Cheeks: OMG too real

Me: You know I’m going to blog about this

Cheeks: Yup

Me: You know Mom will be so mad

Cheeks: Yup

Me: You know Dad won’t even care or know

Cheeks: Yup

hard-returngif

If you haven’t already done so, consider following est. 1975 on Facebook, Twitter, and/or Pinterest! I add fresh, hilarious material every single day.